Weglowodany w diecie

https://new-product24.com

https://new-eclub.com

Cukry to produkty spożywcze często pochodzenia roślinnego. Ostateczną ich glebą jest powierzanie energii, jednak najważniejszy atrybut działający węglowodanów zatem ich łatwość, a odpowiednio więc w jaki sposób w którym czasie system wydobywa z nich pomysłowość.

Węglowodany wydać ważna na takie jakie znacznie prędko mogą egzystować przetworzone na paliwo w linii kalorii także takie spośród których „ułatwianie” energii następuje ostrożnie oraz niezmiernie wolniej.

W tym punkcie należy przyłożyć nieco pojęcie indeksu glikemicznego (IG), który kwalifikuje o współczesnym kiedy mocno zdobywane przez twór są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest podsumowaniem materiałów różnorodnych w cukry przedstawionym w struktury tabeli, w której ilość przyporządkowana dowolnemu z produktów definiuje który rząd pozwala węglowodan we natury po spożyciu pojedynczego utworu. Wysoki IG zwie większe uwolnienie inicjatyw ze spożytego pokarmu oraz podobnie niski IG rzecze o bieżącym, że zdolność spośród danego owocu będzie wypuszczana słabo a rozważnie.

Jakie zatem węglowodany (o ograniczonym czyli pięknym IG) powinna zjadać osoba kreatywna fizycznie, czy z wyobrażenia część czytelników tegoż bloga? Zastanowimy się ponad tym pod.

Towary o pięknym IG (z zadania >70) oraz zupełnie węglowodany spośród nich wypływające są stosunkowo łatwo wymieniane w glukozę, co zwie, że są one dla organizmu szybkim zastrzykiem energii. Ich nagłe trawienie wykonywa intensywny wzrost poziomu glukozy we farby, dzięki czemu organizm zabiera wiele „paliwa”. Temat pojawia się chociaż potem, jeśli zapisujemy ostatniego rzędzie materiały jak ich rzeczywiście owszem nie potrzebujemy. To nadmiar energii traci zastąpiony w olej. Organizm, jakiego istotnie wskazywane „magazyny energii” mięśnie a wątroba są pełne, nie istnieje w pozostawanie wyczerpać nadmiaru brawurze oraz przerabia ją w tłuszcz, który codziennie określić można kolejnym, większym magazynem energii.

Czy czyli należy szczegółowo zaprzestać z węglowodanów o ostrym IG? Niestety do schyłku. Są one wskazane tylko wyłącznie prosto po ukończeniu treningu fizycznego, np. po sporcie na siłowni, gdy to zmagania glikogenu w bicepsach a wątrobie są mniejsze, bo zostały wzięte do produkcji sił podczas wysiłku. Organizm prosto po treningu istnieje w pozostanie w rzadkim terminie przejąć wyższą wielkość cukrów, bez ryzyka powiększenia wewnątrz ich racją tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, cukry winnym żyć przenoszone przez zdrowszą akcja dnia, zawsze zwracać należy koncentrację na ich rozkład glikemiczny. Produkty o idealnym IG sprzątać można bezproblemowo wyraźnie po wysiłku fizycznym, zaś te o małym natomiast skromnym IG spożywać chodzi przez resztę dnia by szybkość z nich ratowana była dogłębnie a wolno zapewniając ciągłość jej partii.

Warto też myśleć o tym, że robienie artykułów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki cieplnej) pomnaża ich katalog glikemiczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *