«

»

Lut 20

5 wariantów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój seksualny potencjał, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najlepiej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego seksu. Ten wariant treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, kiedy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. tania kamagra

Aby ulepszyć jakość życia erotycznego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większą satysfakcję z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj tadalis