«

»

Sty 07

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko jakość potencji, ale też płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co tracimy w czasie wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do całkiem ważnych niedoborów selenu. Możemy go unormować jedząc tuńczyka, orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Kolejny tak samo istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten z kolei wpływa na sprawność seksualną. W czasie picia alkoholu czy palenia papierosów spada poziom cynku, lecz łatwo go uzupełnić jedząc warzywa strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Niesamowicie istotnym składnikiem jest też arginina, stanowiąca 80 procent spermy. Arginina przyśpiesza produkcję spermy i zwiększa czas życia plemników. Składnik levitra tanio ten uczestniczy również w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, słonecznik czy indyk.
Trzeba zwrócić również uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy a także razowym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na poprawne działanie hormonów. Jeżeli chcemy poprawić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie cialis bez recepty